torsdag 13. januar 2011

Langrennstur, isbading og bandy.

Dagen startet fin med en rolig tur på langrenn. Løypene var fine og snøen lavet ned. Vi gikk en stund før vi stoppet og hadde en morsom lek(laget mitt vant), litt sånn for å øve på balansen på ski. Etter det en lunsj før vi gikk i gang med flere leker, en staffet(laget mitt kom på tredjeplass) og skiskyting(laget mitt vant). Så var det hjem å gjøre klart utstyret til å isbade.






Og her er som jeg hadde gledet meg til å se !! :-P Fall, fall og fall :-)





Isbadingen var for at vi skulle ha erfaring med det å gå igjennom isen i tilfelle vi gjør det når vi er på tur. Det var kult å ha prøvd.
 
 Her er åpningen vi skulle uti.














 her er jeg som går utti, etterpå er det Cornelia.

 
Her hadde jeg akkurat kommet opp å skulle igang med å få på meg varme klær.




 Her et godt bilde på hva man gjør med kastline, man holder seg fast med piggen i den ene, løsner lina med tennene før man kaster.



Og for å avrunde en kjempe dag så reiste vi på bandy. Det var kult, første bandykampen min. Det er helt rått å se hvordan de beveger seg for å sette fart i angrepet og den kontrollen de hadde i fart. Veldig underholdende til å være 90 minutter.

 Gløgg er vistnok en tradisjon på bandykamper.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar