torsdag 11. november 2010

Helga 18 og 19 sep

Da jeg var ferdig med Danmarksmodulen hadde jeg en helg i skåne samen med Maja før jeg skulle dra til Island. Vi vasket tøy, slappet av og kjørte longboard.
 Her er longboardene våre, fra venstre: Mitt, Jonathan og til høyre Maja sitt. I sommer lagde Maja og jeg hvert vårt longboard. Etter et par forsøk ble det ganske bra, så da kunne vi lage maja sitt. Vi er veldig fornøyde med bretta våre, de er like gode som om de skulle vært kjøpt syntes jeg. kommer til å skrive om hvordan vi lager dem neste gang vi lager et, for disse blir ikke de siste. (som dere ser er Maja mest jålete :-P ) Bildene blir større om man trykker på dem.
 Calle var også med. Rett på botsiden av huset er det en kjempe bra bakke å øve i, ikke for bratt og veldig god og bred.









Etterpå fløy vi litt med drage, det er fint med flate Skåne, det blåser ofte der, det er moro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar