fredag 26. november 2010

En dag med paddling i Bø.

En dag i løpet av sommeren da Jonathan og Teres var på besøk bestemte vi oss for å stikke til bø for å padle. jeg har bare padlet en gang før så dette var andre gang jeg satt i en kajakk i løpet av hele mitt liv. Det var kjempefint vær og faktisk ikke så altfor kaldt i vannet.

 For Teres var det første gang trur jeg. Jonathan har holdt på med det i 4-5 år el no sånt.
 Litt instrukser og repetisjon. som dere ser er det ikke så dypt der, derfor er det en fin plass å øve for nybegynnere.
 Det var midt på sommeren så det var heller ikke allverdens med vann i elva, men fortsatt bra for å øve.










Litt trening på å rulle med hofta, om man ikke har teknikk på det er det umulig å seinere lære seg eskimo-rulle.
Jonathan som leker litt i strømmen.





 Her er en film der vi har bært med oss kajakkene litt opp for så å padle ned igjen, igjen sinnsykt gøy for en nybegynner som meg.


Her skal jeg prøve å gjøre en sånn eskimo-rulle som jeg nevnte over. Ikke lett, jeg fikk det ikke til heller :-P men klarte det seinere med hjelp av en paddel-float da vi var hav-kajakktur med skolen på høsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar